Battlefield: Bad Company 2 - The getting

Ja, eh... det här känns minst sagt märkligt. Battlefield: Bad Company 2 har haft 4 mars som releasedatum sedan flera månader tillbaka. Idag är det den 4 mars, och spelet hade mycket riktigt anlänt till GAME i Skellefteå. Jag gick dit från min praktik på Thomson på lunchen, och sade att jag bokat spelet. Mitt namn fanns i bokningslistan, och jag halade upp betal- och bonuskort. Jag betalade för mig, och fick en påse i handen. Jag fick till och med Limited Edition, utan att ha bett om det. Det innehåller inte mycket, men är heller inte dyrare än vanliga utgåvan.
Inköpet gick snabbt och smärtfritt, och nu ligger spelet här brevid mig på skrivbordet.

Detta är mycket märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0