Brave new world

Jag tycks ha kommit över den musikaliska depression (eller depision, som lärare x så fint stavar det) som följde hårddiskkraschen, då jag under veckan lyckats framställa ett nytt stycke musik, denna gång till det-där-äventyrsspelet-som-ännu-inte-finns, och jag är själv mycket nöjd över resultatet. Som jag skriver i Youtube-videons beskrivning, ville jag kombinera det mysiga i 'No haggling' med det episka i 'The bear and the bird'.

Enjoy (eller ejoin, som person x så fint stavar det)!

 

Faktiskt bloggande:

idag har jag varit hemma, sjukanmäld,

inte varit särskilt aktiv, mest spelat

MW2. Klarade även ut Assassin's Creed II!

Bara Bayonetta och halva MassEffect kvar

innan releasen av MassEffect2 nästa torsdag.

Hoppas kunna fara på skolan imorgon.

Alldeles för långt mellan gymbesöken på sistone.

Gotta keep those abs in shape u knowz


Kommentarer
Postat av: Razzel

Oj oj oj så stolt jag blir över dig! Fantastiskt, t o m i mina minihötalare i min 10" dator!!

2010-01-22 @ 13:22:19
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: duvetvemhoppasjag !

DU FICK INTE KLARA UT SPELET UTAN MIG :'(

2010-01-22 @ 14:15:21
Postat av: CBZ

O snap, men jag kan lugna dig med att det var fånigt och inte makeade någon sense. Jag menar liksom, fisfight med påven wtf?

2010-01-23 @ 04:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0