Praktik

Har börjat komma in i stiga-upp-sju-och-jobba-konstant-mellan-klockan-åtta-och-fyra-rutinen nu. Än så länge har jag inte fått ta del av något av Thomsons projekt, men Eric säger varje dag att vi ska sätta oss ned och prata om vad jag kan och inte. Har därför spenderat all tid i veckan åt att jobba på nästa 3d-projekt. Har bestämt mig för att göra en scen med en Barret M82A1 .50 cal, världens mest overkill sniper rifle. Än så länge arbetar jag med själva modellen, men arbetet på hela scenen (som jag har några klevar idéer för) kommer jag troligtvis att sätta igång med nästa måndag. Räknar vi ihop antalet effektiva arbetstimmar hittills i veckan har jag lagt ned...ganska exakt ett dygn på modellen. That's a lot of fish.



 


Kommentarer
Postat av: Jacobmia

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2011-09-19 @ 10:46:25
URL: http://jacobmia.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0