Dröm #2

#2
9 Juni 2010

Jag befinner mig i Norrhammarskolans omklädningsrum i idrottshuset. Felix Vallmark från EC2ITS, Jonas Pettersson och Richard Stenlund är också där. Jag har full vintermundering på mig, med jacka, täckbyxor, skor och en tung ryggsäck på ryggen. Jag tar fram min iPhone och räcker över den till Jonas och säger "läs mina anteckningar, jag har också börjat skriva ned mina drömmar! Men jag behöver ett smidigt sätt att kunna ha telefonen i sängen på, utan att riskera att den åker i golvet."

Jonas tar telefonen, men startar istället Lumines (referens: jag hade laddat ned ett Lumines-demo dagen innan), och vill inte läsa om mina drömmar.

Jag vet att jag borde duscha med alla dessa kläder på, och ber Felix kolla så att min ryggsäck är ordentligt stängd. Sedan går jag in i duschrummet, men blir genast tveksam. Är detta verkligen nödvändigt? Jag går snabbt tillbaka ut i omklädningsrummet och klär av mig. Det har nu Felix också gjort, och rusar in i duschrummet (som skiljs från omklädningsrummet av en tung dörr)  där han sätter igång alla duschar och börjar dansa. Jag ser förvånat på genom en springa mellan duschrummet och dörren, som Richard håller upp. 

Sedan trycker han igen dörren på mina fingrar, vilket gör väldigt ont, och Richard börjar skratta åt det hela.

Kommentarer
Postat av: razzel

Du börjar vara en riktig drömpojke....

2010-08-27 @ 21:21:46
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0