Buy it, use it, break it, fix it, trash it, change it, mail-upgrade it

Kinda wish I was a spoiled brat, för min önskelista bara växer och växer, medan bankkortet tvingas gå på Aftonbladets allra hårdaste diet. Now that I think of it...vore det enklare att banta prislappen genom att gå i terapi för att bli av med mitt överskott av överentusiastiskt musikintresse.  Låtom oss blicka ut över Den Grosse Onskelista.

Yamaha DGX360 stage piano   7999:-
iPodTouch 16GB 2G                   1499:- (beg)
ModernWarfare2                        599:-
DJ Hero                                      799:-    (ca.)
Steady supply av hörlurar          699:-    (ca.)
Uppsjö av AAA-biotitlar               250:-    (ca.)
Uppsjö av AAA-speltitlar             2499:- (ca.)

Ladies and gentlemen...let me present....the bill.

Prislapp för Marcus inbillade lycka:

  • 14353sek (fjortontusentrehundrafemtiotre svenska kronor)

Kanske att jag finner lycka i denna trucklast med prylar.
Tillåt mig avnjuta ett ögonblicks hånande och fingerpekande.


 

Kommentarer
Postat av: Razzel

Om du klipper gräset 257 ggr så är du där! -Och tänk på att du redan gjort det 3 gånger... Alltså 254 kvar...

2009-07-04 @ 17:08:54
URL: http://www.hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: liiiiiiina

du ska inte klaga på att jag vill ha en mobil för 4,5k! ;P

2009-07-18 @ 22:51:32
URL: http://linaekesryd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, för poängen är att en mobil är inte värd så mycket, inte att det är fantastiskt mycket pengar i sig o_O

2009-07-20 @ 15:51:32
Postat av: lina igen

jag vill ändå ha den (A)

2009-07-23 @ 10:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0