Kollektion

Klockan är nu...14:42, jag slutade för en timme sedan. Sitter dock fortfarande kvar i klassrummet, ensam. Madicken o co. stack just in huvudet i klassrummet och tjoade "Vi letar efter spänning!". More than happy to help.
Jag arbetar med en framsida till Linas "klädkollektion" [duuh], and am just wrapping up business. Solen säger detsamma.




Skulle påbörjat och avslutat denna ofrivilliga läxa inatt
men en nätadapter kvar på skolan mig framför tvn försatt

 

Vilken tid det tog, ack o ve

Nu är det tillslut färdigt

vad får jag för det?


 


 

 

so yeah, here's what I came up with.


Kommentarer
Postat av: razzel

Tror det blir du som skriver julrimmen till paketen i år...

2009-12-15 @ 21:45:09
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: guy

Tänk om någon skulle skicka den här länken till läraren first class

2009-12-21 @ 04:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0