Win but fail

What the hell.
Nationella prov i svenska, uppsatsskrivning.
Tre timmar var deadline. Jag kämpade mig till ett par minuter efter att de övervakande lärarna knackat mig på axeln och visat mig dörren.
Den blev mer än sju sidor lång, och ett "du har stor talang för att skriva"-approval av svenskaläraren.
Men pga visst tänjande på reglerna för uppsatsen kunde jag inte tilldelas mer än ett IG.
Ej avslutad uppsats; ej satt rubrik; ej renskrivet equals IG.
Hade det bara bedömts utifrån kvalitén på själva skrivandet jade jag fått ett finfinfint betyg, men nu blev det som det blev.
Ark hest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oskulda jävel. knulla för fan, ist för å ha sms-sex

2009-04-23 @ 15:52:37
Postat av: Razzel

:(

2009-04-23 @ 16:58:43
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: nigoor

wow that are rly sucks

2009-04-24 @ 00:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0