Jag vet inte - en dikt

Jag vet inte varför hon den rödhåriga håller på och får näsblod hela tiden
Jag vet inte varför det kommer folk som skjuter ibland
Jag vet inte vem som attackerade Sayid 
Jag vet inte varför han är på ett sjukhus eller varför Hurley vill prata med honom
Jag vet inte vems sida Ben är på och jag vet inte varför Kate ska förlora sitt barn
Eller vems barn det egentligen är

Jag vet inte varför Hurley är på ett mentalsjukhus och ibland ett häkte
Och jag vet inte ifall han är sjuk eller frisk
Jag vet inte varför det blixtrar till ibland
Eller varför den där killen alltid ser ut som han ska börja gråta

Jag vet inte varför Ben har bråttom eller varför Jack vill träffa Kate
Eller varför Ben vill Träffa Hurley eller varför Hurley vill träffa alla
men  ingen vill träffa Hurley

Jag vet inte
Jag vet inte


 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha lol Marcus ! Sluta se lost då om du inte fattar ngt ;)

2009-04-07 @ 23:24:24
URL: http://linaekesryd.blogg.se/
Postat av: CBZ

Du, försök inte verka clever, jag vet att du inte fattar mycket av vad som pågår heller!



En realistisk gissning är att en utav manusförfattarna nös så att alla tusentals sidor manus flög i oordning, och att de sedan valde att spara tid genom att visa det i den ordningen manuset hamnade när de plockade ihop det igen.

2009-04-07 @ 23:28:10
Postat av: Razzel

Jag vet i alla fall varför kvinnor med rödblont hår blöder näsblod hela tiden...

2009-04-08 @ 08:58:57
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0