Tradera > Barfday

Tradera och jag har verkligen funnit varandra.
Senaste kapet var ett nytt Burnout: Paradise (ultimate box) för 250kr (ca. 450kr i butik).
Sedan dess har jag bjudit småpotatis på massor av titlar jag varit semi-intresserad av, förr eller senare kommer man att ha tur och vinna ett spel för ett pris som är lägre än vad det aktuella inbytespriset för spelet är i butik.
Typ som jag gjorde idag.

Idag vann jag en utav mina många slöbjudningar och kammade hem ett nytt Prince of Persia för skrattretande 140kr (etthundrafyrtio kronor!). Butikspriset på det ligger fortfarande en bra bit över 400, och jag tycker lite synd om säljaren.

Jag vill tacka alla i min klass (EC1ITA) för eran hiskeliga överkonsumtion av Cola. Ett speciellt tack till Dunz och Snusrickard. Detta hade aldrig varit möjligt utan er hjälp.

PS. 17!

Kommentarer
Postat av: razzel

ha ha ha - ska du inte tacka din mamma...

2009-05-05 @ 19:12:10
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag ska tacka din mamma.

2009-05-06 @ 11:25:16
Postat av: Anonym

loll congratz btw

2009-05-07 @ 20:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0